domingo, 27 de abril de 2014

La Milla de la Sagrada Família

Avui he disputat la Milla Sagrada Família. En tenia ganes ja que encara no tenia una marca oficial en una milla.
He anat a la cursa amb quatre amics, l'Àlex Méndez, guanyador de la milla júnior, que venia des de Flix, el Javier Espino, el Joan Antoni del meu equip i el Javi Tornos.
La cursa ha començat molt forta i el meu objectiu era poder quedar entre els 10 primers almenys i seguir al Carlos Justiniano, membre del meu equip que és velocista i avui ha demostrat que també se li dona bé el mig fons, tirava fort al principi i no l'agafava. D'aquesta manera a mitja cursa m'he quedat en camp de ningú de manera que no em podia enganxar a ningú i per darrere que venia un grup liderat pel Javier Espino m'anaven atrapant poc a poc. A l'encara la última recta d'uns 400 metres tenia ja al Javier molt a prop i he intentat apretar per allargar distàncies, però se m'anava acostant fins arribar a meta que els dos hem fet un bon sprint final i hem entrat en el mateix temps però ell primer.
Content per la marca 5'15, volia baixar de 5' però he començat massa fort i he punxat, encara que no veig tan lluny en una propera milla acostar-me molt més als 5 minuts.
Després ens hem quedat a disfrutar de la resta de curses de diferents categories ja que hi havia molt nivell, com cada any a la Milla Sagrada Família. A veure si l'any que ve puc tornar a córrer, espero que sí!

Foto amb Javier Espino i Javi Tornos

No hay comentarios:

Publicar un comentario