domingo, 18 de mayo de 2014

Control Júnior el Prat del Llobregat 1500m





Avui he corregut el meu primer 1500 de la temporada d'aire lliure. Al final he sortit perjudicat ja que en comptes d'organitzar les sortides segons la marca que tenia cadascú ho han fet segons la categoria d'edat, això m'ha sobtat ja que pensava anar més o menys igualat amb un company de l'equip, el Sergi, i com que ell és juvenil ha corregut la sèrie abans que jo. Àlex Méndez també ha corregut aquella sèrie quedant primer amb una bona marca 4'10 aprox.

A la meva sèrie s'han creat dos grups com es pot veure al vídeo i jo he començat al més lent però he vist que podia tirar més, encara que a l'hora de fer-ho m'he quedat en terra de ningú i m'ha costat aguantar el ritme per poder fer 4'30. Se m'ha enganxat un noi que a falta d'una volta m'ha avançat i m'hagués anat molt bé enganxar-me per baixar la marca que tinc a pista coberta 4'41, però m'ha costat i he acabat una mica lluny d'ell fent 4'42. Tot i això no ha estat mal inici de la temporada d'aire lliure ja que m'he sentit molt sencer. Estic segur que les pròximes proves aniran molt millor!

Deixo el vídeo de la prova a dalt. Per qui no se'n doni compte, porto la samarreta taronja representant l'ISS-L'Hospitalet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario