domingo, 15 de septiembre de 2013

Dades dels entrenaments

Activitat
Distància
Temps
Temperatura
Humitat
Tipus de dieta
Hores de son
Temps de digestió
Sensació personal
Estat físic
Altres activitats
Dilluns Entrenament 1: 5 km sostinguts
5,53 km
25’56
23º
60%
-Esmorzar (7:20h): suc de taronja i llet amb cereals.
-Esmorzar mig matí(11h): entrepà de pernil i formatge.
-Dinar (14:30h):gaspatxo, pollastre, pa i nectarina.
-Berenar (18:30h): Entrepà de Nutella.
-Sopar (21:30h): fideus amb pollastre i ou, síndria.

6 h
2 h 45 min
Una mica carregat muscularment, de respiració molt bé. No em vaig sentir molt pesat, i vaig passar bastant de calor.
Una mica malament l’estómac, tota la resta bé.

Entrenament 2: Descans
(13 km amb bici (passeig)
5 hores fent de monitor de mini tennis)


25º-19º
58%
-Esmorzar (8h): suc de taronja, llet amb neskuik i galetes oreo sucades a la llet.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de fuet i barreta energètica d’avellanes.
-Dinar (14:30h): Espaguetis amb tomàquet i filet de vedella, pa, patates fregides i cireres.
-Berenar (18h): 6 galetes oreo cobertes de xocolata blanca.
-Sopar (22h): Pèsols, salmó, síndria i iogurt.

7 h 45 min

Cansat, pesat. En alguns moments sensació de deshidratació.
L’estat de l’estómac ha millorat.

Entrenament 3: 8 km sostinguts
8,34 km
40’11
27º
69%
-Esmorzar (8h): Suc de taronja, llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): Entrepà de pernil dolç i pernil salat, dues galetes príncep de xocolata, i una barreta energètica de xocolata i coco.
-Dinar (14:35h): Verdura (mongetes, patates i pastanaga), pollastre i préssec.
 -Berenar (17h): Entrepà de fuet.
-Pre-sopar (20h): Llaminadures i pipes.
-Sopar (21.45h): Pizza, préssec i iogurt.
8h
1h 10 min
Al principi de l’entrenament una mica carregat de quàdriceps,  a l’hora de començar la baixada ja he notat la punxada al peu (edema ossi calcani) i durant la baixada m’ha anat fent molèstia de manera que no he pogut augmentar el ritme tot el que he volgut. La resta de parts físiques les he sentit molt correcte i m’he notat bastant lleuger.
Més actiu, poc cansat i l’estómac molt millor.

Entrenament 4: 8 km fartlek
8,02 km
36’56
25º
73%
-Esmorzar (8h): Suc de taronja, llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de fuet i barreta energètica.
-Dinar (14:45h): Amanida, llom, i kiwi.
-Berenar (18:40h): Entrepà de pernil i formatge i suc de pinya, mango i llet (bifrutas).
-Sopar (21:45h): Pèsols, rap, poma i iogurt.
7 h 15 min
1h 45 min
Muscularment molt bé, respiratòriament també. La lesió m’ha fet la guitza a partir de mig entrenament.
Al principi he començat cansat però després m’he activat molt bé.
M’he quedat amb ganes d’entrenar més. Bones sensacions.
Em trobo molt bé, tinc ganes d’entrenar i no em fa mal res.

Entrenament 5: Descans (12,57 km de bici i prova d’esforç de 13’10 (he arribat al 192 pulsacions (95% de la meva capacitat)))


26º-29º
73%
-Esmorzar (7:50h): Suc de taronja i llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de pernil dolç i formatge, i dues barretes energètiques de xocolata amb llet, arròs i coco.
-Dinar (15:30h): amanida de llenties, llom i peres de Sant Joan.
-Berenar (17h): Pipes, oreo de xocolata blanca i galetes PiM’s.
-Sopar (21:45h): Entrepà de fuet i de Frankfurt, albercoc i iogurt de macedònia. 
8h 15 min
2h 30 min
Al fer la prova a la cinta, no m’ha fet cap punxada, ja que ha influït el temps( només 13’10) i el material de la cinta és més tou, i em va millor per l’impacta. El metge ha dit que estic en forma.
M’he trobat bé, amb energia i amb ganes d’entrenar demà a La Torre de l’Espanyol.

Entrenament 6: 5 km suaus (a La Torre de l’Espanyol)
5,15 km
28’56
25º
41%
-Esmorzar (7:40h): suc de taronja, llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (12h): Barretes energètiques, dues.
-Dinar (14:45h): amanida de pasta, pollastre al forn amb patata i préssec i cireres.
-Berenar (19h): Entrepà de xocolata.
-Sopar (22h): Tres trossos de pizza, tres de truita i ¼ d’entrepà de llom.
8h 45 min
3h (des de l’esmorzar)
Les sensacions han estat molt bones, avui he anat a córrer a les 10:40h, i en un ambient diferent, on fa calor més seca. He fet molta més pujada i les sensacions han estat molt bones, m’ha molestat una mica la lesió, però molt poc.
Em trobo molt bé i tenia ganes de córrer al poble.

No hay comentarios:

Publicar un comentario