domingo, 15 de septiembre de 2013

Entrenaments 21-40

Entrenament 21: 13,5 km de carrera llarga (no realitzats) ja que hem arribat tard amb la bici i avui hi ha hagut molt desgast amb la bici ja que hem fet molta pujada, la més important de 1500m amb 150 m de desnivell.


22ºC-30ºC
70%
-esmorzar (14h): llet amb colacao, croissants.
-dinar (16h): amanida i botifarra.
-berenar (22h): xocolata i poma.
Sopar (23h): verdura, pèsols, patata, cols de bruseles, pastanaga, mongeta, ou dur, paraguaià.

7h i 30 min

Carregat de quàdriceps
37 km bici
Entrenament 22: 6 km suaus
6 km
30’02
27ºC
71%
-esmorzar (10h): suc pinya i préssec, croissanet i ulleres xocolata.
-dinar (15.30h): entrepà formatge i pernil i gaspatxo i préssec.
-berenar (23h): galetes de café.
Sopar (0.00h9: espaguetis i pollastre arrebossat.
5h
7h i 30 min + 1h mig diada
Molt cansat, deshidratat, l’entrenament ha estat més dur perquè tot eren pedres. M’ha passat com sempre, començo dèbil i acabo fort, ha tornat la punxada, que em surt quan trepitjo malament pedres.
Bo. Cansat de la platja però molt sencer.
21 km bici i platja 5h.
Entrenament 23: descans (canviat per 8 km fartlek)
8,34 km
42’50
26ºC
77%
-esmorzar (10h): llet amb colacao, galetes amb xocolata, cereals i dos prunes.
-dinar (16h): amanida de cigrons, formatge, tomàquet, tonyina, meló.
-berenar (20.30h): galetes i fanta.
-sopar (22h): barbacoa, pinxito, llom, espaguetis, amanida. Una mica d’alcohol.
3h 30 min
7h
Molt bé, gens deshidratat i sensació d’estar fort, molt més actiu que ahir.
Molt bo, molt actiu i poc desgastat.
27 km i uns 800m nedant a la platja.
Entrenament 24: 8 km fartlek (canviat per descans)


24-30ºC
75%
-esmorzar (8.30h): galetes amb xocolata, suc de pinya, cereals, llet i colacao.
-dinar (14h): arròs amb tomàquet i ous durs, pa i meló.
-sopar (22h): entrepà de pernil i formatge, galetes. Una mica d’alcohol.

6h i 1h mig diada

Cansat, però poc carregat, sensació de cansament als ulls, però tot i així amb forces físiques.
26 km bici
Entrenament 25: 6 km continguts
6,03 km
27’57
28ºC
79%
-esmorzar (10h): ensaimada, galetes, xocolata, suc.
-dinar (15h): 4 hamburgueses i 4 aletes de pollastre i patates fregides.
-berenar (19h): batut coco i pinya.
-sopar (23h): pasta, mandonguilles i sípia i iogurt.
1h 30 min
6h
Molt sencer, poc carregat i molt bones sensacions, avui he anat amb un company a córrer que m’ha ajudat a exigir-me més.
Cansat d’ahir a la nit, però em trobo bé.
25 km bici
Entrenament 26: descans


27-23ºC
76%
-esmorzar (10h): galetes amb xocolata amb llet, colacao i suc de pinya.
-dinar (16h): entrepà de tonyina, enciam i tomàquet i síndria.
-berenar (19h): entrepà de xocolata.
-sopar (23h): arròs a la cubana

8h

Per accident, m’han tirat una ampolla d’aigua amb gel molt fort i quan l’he rebut el gel m’ha impactat a l’escafoide i m’ha fet una petita fissura. He anat a l’hospital ja que tenia la mà molt inflada i m’han enguixat el braç fins el colze, m’han dit que havia de portar el guix durant 2-3 setmanes, però tot i així puc seguir corrent després de reposar uns dies.
20 km bici i salts de piscina
Entrenament 27: 20 min trotant (no realitzats)


30-25ºC
70%
-esmorzar (10h): suc, llet amb colacao i cereals i galetes amb nocilla.
-dinar (15h): amanida de llenties i llom.
-sopar (22h): entrepà de pernil i formatge.
Una mica de consum d’alcohol.

8h

Acostumant-me a dur el guix, i dolgut per no poder entrenar ni fer bicicleta.

Entrenament 28: 5 km competició / 8 km contra rellotge (no realitzats)


32-25ºC
75%
-dinar (15h): macarrons amb tomàquet.
-berenar (18h): galetes amb xocolata.
-pre-sopar(21h): fruits secs.
-sopar (23h): hamburguesa i iogurt.

8h

Cansat ja que ahir vaig sortir fins tard als “jaleos” de Fornells.

Entrenament 29: 6 km suaus (no realitzats)


33-26ºC
67%
-esmorzar (7.30h): llet i cereals.
-dinar (15h): amanida i pollastre i meló.
-berenar (19h): llaminadures, patates.
-sopar (23h): rollitos de carn i pebrot.
Una mica d’alcohol.

6h

Cansat, molt més acostumat a dur el guix i una mica carregat muscularment.

Entrenament 30: series 5x90 seg. Amb 30 seg. De recuperació
4,84 km
25’23
26ºC
60%
-Esmorzar (9h): cereals, suc i ulleres de xocolata.
-Dinar (16h): entrepà de pernil i formatge.
-Berenar (19h): galetes de xocolata.
-Sopar (22h): verdura i rap i síndria i iogurt.
En total 7h
3h
Les sensacions han estat molt bones, he corregut amb guix i no he tingut molèsties, no hi ha hagut punxada per tant molt content.
Cansat del dia anterior ja que havia begut alcohol i he dormit molt al vaixell de tornada de Menorca, però em sentia bé.

Entrenament 31: 8 km continguts
8,5 km
44’50
27ºC
67%
-Esmorzar (10h): suc de taronja i llet amb neskuik sucat amb coca.
-Dinar (15h): ensaladilla, verdura i pollastre.
-Berenar (19.30h): dos barretes energètiques.
-Sopar (22.30h): truita de botifarra, mongetes i bacon amb una torrada i nestea.
9h
30 min (barretes energètiques)
Al fer molt ascens m’ha estat una mica dur però ho he aguantat bastant bé. Avui he anat amb un amic que porta molt bon ritme i m’ha anat bé entrenar amb ell perquè m’he exigit més.
Em trobava molt bé i amb ganes.
Avui he anat al traumatòleg i m’ha tret el guix que portava ja que m’ha dit que no feia falta per la fissura que tenia, i porto una fèrula amb la que puc moure molt més el braç i portar una vida molt més normal.
Sortir de festa i beure una mica d’alcohol.
Entrenament 32: series: 8x400m amb 200m de recuperació
4,8 km
24’44
26ºC
56%  (La Torre de l’Espanyol)
-Esmorzar (10.30h): suc de taronja i llet amb neskuik.
-Esmorzar mig matí (13h): entrepà de philadephia.
-Dinar (14.30h): pasta i truita i síndria.
-Berenar (18h): entrepà de pernil dolç i salat.
Sopar (21.30h): truita de patata i d’albergínia, croquetes i iogurt.
8h
2h
Han estat molt dures. Principalment perquè és al que menys estic acostumat i ahir vaig beure una mica
d’alcohol i ho he notat.
Em sentia cansat però motivat.
Partit de futbol després de l’entreno sensació de cansat.
Entrenament 33: Descans


30-26ºC
70%
-Esmorzar (7.15h): suc tropical i llet amb neskuik i un tros de pa amb nocilla.
-Esmorzar mig matí (11h): dos entrepans de pernil i formatge.
-Dinar (14.45h): tres hamburgueses de mc donals, unes patates fregides i un gelat de fruits del bosc.
-Berenar (18.30h): entrepà de fuet i pruna i pera.
-Sopar (21.30h): amanida, dos croquetes i salmó i iogurt.
7h i 30 min


Em sento molt bé i motivat per la cursa de demà.
Tot el dia a la platja, no m’he posat crema i m’he cremat. La platja em fa sentir-me cansat però em sento motivat per demà.
Entrenament 34: la milla de Ginestar (1609m)
1609 m
5’22
27
55%
-esmorzar(10.15h): suc i llet amb neskuik i tres croissanets de xocolata.
-dinar (13.30h): gazpatxo, patata al forn i pexuga de pollastre i plàtan.
-berenar(16.30h): gelat de xocolata blanca i entrepà de pernil i formatge.
-Sopar (21.30h): amanida i pa amb embotit i iogurt.
10h + 1h mig diada
2h i 30 min
M’he sentit molt a gust a la cursa ja que al principi m’he posat darrere dos atletes que portaven bon ritme i em tapaven el vent i després se m’han allunyat però tot i així el 4t no m’ha atrapat i he quedat 3r a la cursa guanyant trofeu i diners, i per tant molt content.
Nerviós com sempre en dia de cursa però més relaxat que en curses de 10 km.


Entrenament 35: 12 km de carrera llarga
9,5 km
54’02
27ºC
55%
-esmorzar (12h): suc i llet amb neskuik i tres croissants.
-dinar (15h): arròs amb gambes i llom i “bitxisuà” i pruna i gelat.
-berenar (18.30h): croissant i tres bollos.
-sopar (21.15h): entrepà de llom, bacon i formatge.
-post sopar (03.30h): entrepà de Frankfurt, patates fregides i aigua.
1h i 30 min
10h i 30 min
Només he fet 9,5 km ja que hi havia molt desnivell positiu i trobo que es treballa molt més, per tant he considerat que era equivalent. De pujada molt dur ja que era molt pendent positiu però he anat fent sense parar mai de córrer. De baixada ha estat més complicat perquè tenia una mica de fatiga a la part inferior dels abdominals i em molestava, amés notava alguna punxada al peu que m’ha fet la guitza.
Em trobava molt bé, una mica carregat muscularment però molt bé.


Entrenament 36: 6 km continguts
5,7 km
44’15
26ºC
62%
-dinar (16h): amanida de llenties (pastanaga, tomàquet i tonyina), i hamburguesa i pruna.
-berenar (18.30h): entrepà de bacon i formatge i bossa de patates.
-sopar (22h): puré, albergínia amb carn i formatge, truita i iogurt.
2h
8h i 40 min
Ha estat un entrenament diferent ja que he fet un ascens molt important, de 550 m de desnivell en 1 km. La majoria d’aquest ascens l’he fet caminant perquè s’havia d’escalar bastant. De sensacions molt bé.
Em trobo bé, cansat ja que ahir vaig arribar tard però he dormit suficients hores.

Entrenament 37: 15 min + 5 min recuperació + 15 min (no realitzat)


34-25ºC
63%
-esmorzar (12h): suc tropical, llet amb neskuik i tres croissanets de xocolata.
-aperitiu (13.30h): bossa de patates i llaminadures.
-dinar (14.30h): amanida de llenties i dues hamburgueses.
-berenar (18h): entrepà de xocolata.
-sopar (21.39h):pèsols amb ou dur i peix i  iogurt.
-post sopar (00.30h): patates, fruits secs i llaminadures.
2h
10h
Carregat, però molt actiu.
Carregat però descansat
1h i 30 min de partit de futbol sala.
Entrenament 38: 10 km continguts
10 km
51’23
25ºC
62%
-esmorzar (9.30h): suc i llet amb neskuik amb tres croissanets de xocolata.
-esmorzar mig matí (11h): entrepà de fuet i nestea.
-dinar (14h): macarrons amb tomàquet i llom i granissat d’orxata.
-berenar (18h): entrepà de pernil dolç i salat.
-sopar (21.30h): amanida de tomàquet, llenguado i dos ous ferrats i plàtan i iogurt de mango i fibres cereals.
2h
8h
No gaire bona, m’he sentit molt carregat i amb sensació d’anar ràpid però suposo que no hi anava pel cansament després de la pujada, i en pla volia apretar però em costava molt i avui m’he enfadat bastant amb mi mateix.
Molt cansat pel matí, però per la tarda molt millor.

Entrenament 39: series 4x1000m amb 500m recuperació
5,6 km
27’09
25ºC
45%
-esmorzar (12h): suc, llet amb neskuik i un croissanet de xocolata i un rosquillo.
-dinar (15h): patates abans de dinar, amanida de mongetes, pollastre i paraguaià i pera.
-berenar (19.30h): llaminadures i entrepà de xocolata.
-sopar (21.45h): amanida de tomàquet i pepino, seitó i iogurt.
30 min
10h i 30 min
Molt bona, amb sensació de velocitat alta a les sèries, l’entrenament l’he fet amb un amic i ell anava amb la bicicleta per tant això em feia anar més ràpid en els moments de velocitat. Molt bona sensació i no hi ha hagut punxada.
Molt bo i cap sensació de cansat.

Entrenament 40: descans


28-17ºC
50%
-esmorzar (11.30h): suc, llet amb neskuik i tres croissanets de xocolata.
-esmorzar mig matí (13.30h): bossa de patates.
-dinar (15.15h): amanida de mongetes i pollastre a la cassola, i paraguaià.
-berenar (18h): entrepà de fuet i entrepà de bacon i formatge.
-sopar (21.30h): amanida de tomàquet i llonganissa.
-post sopar (01.00h): llaminadures i quicos i patates.
1h i 15 min
10h
Molt carregat i amb sensació d’haver escalfat poc.
Bo, amb ganes de jugar.
Triangular de futbol, dos partits de 25 min cada un amb intensitat alta. Bastant cansat. Els partits han començat a les 19.15h.


No hay comentarios:

Publicar un comentario