domingo, 15 de septiembre de 2013

Entrenament 7-20

Entrenament 7: 10 km de carrera llarga
10,77 km
1:07’17
30º
43%
-Dinar (15h): Amanida de pasta i pollastre amb patata, nectarina, plàtan i cireres.
-Berenar (19h): Barreta energètica, powerade i llaminadures, dos croissants de xocolata i tres “bollos”.
-Sopar (21:30h): Truita amb pernil dolç, torrada amb tomàquet, nectarina i iogurt.
8h
2h
Al principi han estat dures, ja que primerament era pujada, feia molt de Sol i calor, i he patit bastant, després m’he anat hidratant i m’he refet força bé, tot i que no he pogut mantenir un ritme gaire alt perquè feia molta calor i no em volia explotar, però muscularment m’he sentit bé. Hi ha hagut un moment que he sentit fatiga però s’ha passat molt breument.
Ahir vaig anar a dormir molt tard, a les 6h, i com que vaig sortir amb els amics a una festa vaig beure mig còctel de “mojito”. De totes maneres em sentia bé i l’alcohol no m’ha perjudicat gens suposo que degut a la poca quantitat que vaig prendre.

Entrenament 8: 5 km continguts
5,16 km
23’08
26º
50%
-Esmorzar (7.40h): suc de taronja i llet amb cereals.
-Esmorzar mig matí(11h): entrepà de fuet.
-Dinar (15h): Verdura(mongeta, patata i pastanaga), hamburguesa i nectarina i albercoc.
-Berenar (17h): suc bifrutas i galetes PiM’s, i a les 18.30h un plàtan.
-Sopar (22h): espaguetis amb pollastre i ou, nectarina i iogurt.
7h i 30 min + 1h migdiada
2h
M’he sentit molt bé físicament i respiratòriament, no hi ha hagut punxades al peu. M’he sentit molt bé i amb forces per pujar ritme, entrenament molt positiu moralment.
Durant el dia m’he sentit cansat, i després de la migdiada més, però a l’hora d’entrenar m’he sentit molt bé. En alguns moments del dia em pressionava una mica el cap, pot ser pel canvi de pressió del poble a aquí.

Entrenament 9: 2x10 min (5 min recuperació)
4,56 km
20’
25º
70%
-Esmorzar (7.50h): suc taronja i llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de fuet i una barreta energètica
-Dinar (15.40h): entrepà de pernil salat i formatge i tres botifarres de llonganissa, una nectarina.
-Berenar (18:40h): entrepà de nutella i suc bifrutas.
-Sopar (21.30h): tonyina, albergínia, puré, síndria, i iogurt .
7h
1h i 30 min (des del berenar)
Avui havia fet 44,37 km amb bici, les sensacions han estat de cansament, càrrega muscular i molta pèrdua de líquid. Però dins del que em pensava he tingut bastant bones sensacions.
Em sentia cansat, però sabia que m’esperava un dia dur per tant em sentia amb forces.

Entrenament 10: 8 km continguts
8,17 km
38’32
26º
78%
-Esmorzar (7.50h): suc taronja i llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de fuet.
-Dinar (14.30h): verdura i lluç, plàtan i paraguaià.
-Berenar (17h): entrepà de pernil salat i pernil dolç. A les 18.40h una nectarina
-Sopar (21.40h): Amanida, llibret de pernil i formatge, paraguaià i iogurt.
7h i 30 min + mig diada de 1h i 30 min
2h
Al principi em sentia cansat i carregat muscularment, sobretot de quàdriceps, però mica en mica han anat millorant les sensacions i m’ha sentit bastant còmode. La veritat és que sortir a córrer, més tard (20.30h) és molt millor ja que no pica gens el Sol, i canviar de recorregut també ajuda, almenys a mi m’ha anat bé canviar de ruta i carrers.
Em trobava molt cansat pel matí, i després de la mig diada em trobo molt menys cansat.

Entrenament 11: Intervals: 4x800 m (400 m de recuperació)
6,48 km:
1a sèrie (del km 1,7 al 2,5 en 3’10)
2a sèrie (del km 3 al 3,8 en 3’10)
3a sèrie (del km 4,2 al 5 en 3’)
4a sèrie (del km 5,4 al 6,2 en 3’08)
33’03
25º
71%
-Esmorzar (7.50h): suc de taronja i llet amb neskuik i cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de pernil salat i formatge.
-Dinar (14.30h): raviolis i hamburguesa i plàtan.
-Berenar (17h): suc bifrutas amb dos croissants petits de xocolata i dos rosegons.
- Sopar (21h): Caldo Aneto, dos ous ferrats, una poma, iogurt i un gelat.
7h i 30 min + 1h i 40 min de mig diada
3h
Al principi em senti cansat, i com que no estic acostumat a fer sèries, no he estat còmode del tot en cap moment, ja que a mi m’agrada entrenar en carrera contínua. Però trobo que em recuperava bastant bé, ja que no forçava massa a les sèries, degut a que no les he pogut fer en condicions perquè no les he fet on jo volia.
Em trobo bé però bastant carregat de quàdriceps. La mig diada trobo que m’ha anat molt bé.

Entrenament 12: Descans: 8,45 km amb bici, 5 hores de monitor


23-30º
60%
-Esmorzar (7.50h): suc taronja i llet amb cereals.
-Esmorzar mig matí (11h): entrepà de pernil i formatge.
-Aperitiu (13.30h): patates i nestea.
-Dinar (14.45h): amanida, hamburguesa i poma.
-Berenar (18.30h): 4 galetes amb xocolata i una barreta energètica.
-Sopar (22h): fideus d’ou amb pollastre, ou i salsa xina.
8h + 30 min mig diada


Em trobava bé, carregat de quàdriceps però descansat.

Entrenament 13: 5 km suaus
5,27 km
25’33
27º
65%
-Esmorzar (11.30h): a les 10.30 suc de taronja, córrer, i a les 11.30h llet amb cereals i coca.
-dinar (15h): amanida i pollastre i plàtan.
-sopar (22.30h): entrepà de truita.
8h
Suc de taronja previ, però digestió de menjar, des del sopar (12h i 30 min)
Em trobava cansat, ja que ahir vaig anar a dormir a les 2.30h, i amés aquest matí he corregut amb Sol, i feia dies que ho feia a hores més baixes del Sol. Però he pogut mantenir un ritme bo per ser 5 km suaus, i satisfet perquè des del dimecres que el peu no em fa punxada, avui estem a dissabte. Aquesta nit (20.30h) marxo a Menorca.
Ahir vaig anar a dormir molt tard, però em trobava bé ja que tampoc vaig beure alcohol ni res, per tant, he dormit les mateixes hores de cada dia i em trobo bé.

Entrenament 14: 10 km de carrera llarga
10, 97 km
53’33
26ºC
74%
-esmorzar (8h): barreta energètica, plàtan.
-esmorzar mig matí (11h): entrepà pernil i formatge, suc bifrutas.
-dinar (15h): macarrons, amanida, meló.
-berenar (18.10h): dues barretes energètiques.
-sopar (22.30h): verdura (mongetes i patata) formatge i pernil i poma.
2h
6h + 1h mig diada
Molt cansat degut a la platja, bici, nit al vaixell...però més sencer que l’esperat.
Molt cansat, però no em punxa el peu.
Bici 20 km
Entrenament 15: 5 km continguts
5,24 km
24’14
25ºC
78%
-esmorzar (9.30h): suc préssec, llet amb neskuik i torrada de mantega, pa amb nutela i entrepà de pernil i formatge.
-entrant al dinar (14h): fruits secs.
-dinar (16h): amanida de llenties, enciam, tomàquet, tonyina, pastanaga.
-berenar (19.30h): croissant xocolata, nestea i kinder bueno xocolata blanca.
-sopar (0.00h): arròs amb tomàquet, amb carn de bou. Barretes de peix, prèssec i ensaimada amb cabell d’àngel, una mica de cava (2 glops).
2h 30 min
8h i 20 min mig diada
Molt bona, una mica de punxada al peu però no exagerada, bon ritme amb velocitat i molt sencer, he anat a córrer amb un company, que ajuda a exigir-te més.
Una mica de mala digestió, però la resta molt bé.
25 km amb bici, platja.
Entrenament 16: series 6x60 seg. Amb 30 seg. De recuperació
1,91 km
9 min
26ºC
67%
-esmorzar (9.30h): suc de pinya, pa amb mantega, entrepà petit de pernil i formatge, llet amb neskuik.
-entrant al dinar (14h): barreta energètica, croissant petit de xocolata.
-dinar (15h): cus cus, llenties, enciam, tomàquet, pastanaga, ceba.
-berenar (18h): dos croissanets de xocolata.
-sopar (22.30h): verdura, patata, pèsol,pastanaga, mongeta i hamburguesa i iogurt.
3 gots de cervesa.
2h i 30 min
6h
Molt cansat, bessons carregats, sensació de tenir poques forces.
Bona digestió, sensació de cansanci, però molta satisfacció al acabar tot l’entreno.
36 km amb bici, platja.
Entrenament 17: 8 km continguts (no realitzats) ja que no he tingut temps al fer molts km amb bici i arribar molt tard a la casa on havia de posar-me a fer l’entrenament.


28-21ºC
77%
- esmorzar (10.30h):llet amb colacao, cereals Snack, xocolata de cereals, galetes maria amb xocolata.
-dinar (16h): entrepà amb tomàquet de pernil i formatge, gaspatxo, nectarina.
-berenar (21h): 3 ensaïmades petites, suc de préssec i pinya i poma.
-sopar (01.00h): cigrons, tonyina, enciam, tomàquet, meló.

8h i 1h mig diada

Bo, cansat, poc carregat, però tenia ganes d’entrenar.
46 km amb bici
Entrenament 18:  series 3x1000m amb 400m recuperació
4,22 km
21’21
27ºC
77%
-esmorzar (10.30h): llet amb colacao, cereals, 3 galetes maria amb xocolata.
-dinar (18h): macarrons i síndria.
-berenar (22h): croissants xocolata 5 i ensaïmada.
-sopar (0.00h): pa amb ou remenat.
1h i 30 min
8h
Cansat, pesat, muscularment carregat, poc lleuger. Sensació de notar que em falta l’entrenament d’ahir.
Bé, cansat, però forces generals actives.
34,26 km bici, platja.
Entrenament 19: Descans


27-23ºC
86%
-esmorzar (10h): plàtan, llet i colacao, pa amb pernil, formatge i ensaimada petita.
-dinar (15.30h): enciam, formatge, pastanaga amanida i dos talls de llom i patates i meló.
-berenar (19.30h): bosses de patates petites i llaminadures.
-sopar (22.30h): puré de patata i botifarra i iogurt.

6h 30 min i 1h mig diada

Carregat muscularment, cansat, sensació de dormir poc.
18 km amb bici i partit de bàsquet (no oficial però molt desgast).
Entrenament 20: 6 km continguts
6,03 km
28’27
29ºC
56%
-esmorzar (10h): llet amb colacao, 5 galetes maria amb xocolata i cereals, suc de taronja.
-dinar (15h): pollastre a la cervesa, arròs, pastanaga, ceba, all.
-sopar (21h): entrepà de fuet i taronja. A la nit jaleo a Es Mercadal, i 4 gots d’alcohol, pomada i cervesa.
30 min
8h
Al principi cansat i pesat, segurament per la pujada, i els últims 3 km molt bé, molt fort. Molta calor, una mica carregat de bessons, en alguns moments sensació de poc temps de digestió.
Em sento bé, després d’entrenar deshidratat i cansat però ho he anat recuperant.












No hay comentarios:

Publicar un comentario